•  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

                          «Погоджено»

    Заступник директора МБФ

    «Єврейський  Хесед «Бней Азріель»

     

             ____________________ Ємець І.В.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    «ЗАТВЕРДЖУЮ»

     Директор МБФ

    «Єврейський  Хесед «Бней Азріель»

     

    ___________________ Колодач Г.Л.

     

    Наказ МБФ № 226 від 12.12.2024 р.

     

     

    «Погоджено»

    Головний бухгалтер МБФ

    «Єврейський  Хесед «Бней Азріель»

     

    _______________ Самойленко Ю.К.

     

                   КРИТЕРІЇ

    забезпечення калоприймачами стомованих клієнтів

    в рамках програми «Догляд вдома» (Центр соціальної допомоги)

     

    1.   Критерії забезпечення калоприймачами стомованих клієнтів в рамках Програми «Догляд вдома» діють з 1 cічня по 31 грудня 2025 року.

    Забезпечення калоприймачами стомованих клієнтів в рамках Програми «Догляд вдома» (далі - Програма) надається особам (далі - Клієнти), які перебувають на обліку в МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель» (далі - Фонд).

    2.     Право на отримання калоприймачів мають стомовані клієнти Фонду всіх категорій соціальної захищеності, які отримують години патронажного обслуговування в рамках програми «Догляд вдома».

     

    3.     Калоприймачі клієнтам видаються тільки за рішенням Соціальної комісії Фонду за наявності заяви клієнта з зазначенням необхідної кількості калоприймачів і подання фахівця із соціальної допомоги вдома

    Норми видачі калоприймачів з урахуванням можливостей бюджету становлять:

    - жертвам нацизму – не більше 60 шт. на місяць;

    - не жертвам нацизму – не більше 30 шт. на місяць

    4.     Клієнти, які раніше не отримували калоприймачі, для їх отримання повинні надати до Фонду свою заяву з зазначенням необхідної кількості калоприймачів, виписку з лікувального закладу, що підтверджує стомування зі штампом лікувального закладу і особистою печаткою лікаря або печаткою «Для довідок». Даний документ є дійсним довічно.

     

    5.     Допомога надається клієнтам з оновленою довідкою про доходи.

     

    6.     Нестандартні ситуації, що виникають при наданні допомоги Клієнтам, розглядаються Соціальною комісією Фонду.

     

    7.   В окремих випадках можливе збільшення (беручи до уваги винятковість стану клієнта) обсягу видачі калоприймачів за рішенням Соціальної комісії фонду за наявності подання куратора, заяви Клієнта та наявності бюджетних коштів.

     

     

     

    Менеджер у соціальній сфері   (Догляд вдома)                                    Курочкіна Е.С.  

    See also

    Archive