• Старі дворики пам'яті: Еміль Крупник у клубі МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель»

    У нашому клубі відбувся творчий вечір Еміля Крупника, автора-виконавця пісень, письменника, журналіста. Програма називалася «Ці старі дворики», за однойменною, ностальгічно-щемливої пісенною замальовкою.

    У кожного з нас є свій дворик в житті - там, де ми проводили дозвілля, співали пісні, грали в футбол чи в ляльки. Дворик, в якому ми проводили романтичні літні теплі вечори або раннім морозним ранком чистили від снігу! Тому магія популярних свого часу шлягерів і «дворових» пісеньок повертала кожного з слухачів в дні дитинства і юності. У свій старий, улюблений дворик. І у автора, чий бенефіс відбувся на нашій сцені, теж є свої заповітні місця, які надихнули його на душевний і яскравий концерт.

    Еміль Крупник - поет, шансоньє і журналіст, який працював в українських і ізраїльських ЗМІ, протягом 30 років складає і виконує пісні на ідиш, українською та російською мовами. Відомий як виконавець іронічного шансону, він сміливо поєднує добре відомі композиції з авторської трактуванням.

    У 2000-му році Еміль випустив пісенний альбом «Така алія» із замальовками про життя емігрантів в Ізраїлі. Там же займався організацією концертів бардівських класиків Юлія Кіма і Вероніки Доліної.У 2002 р ініціював ізраїльсько-російський фестиваль «БардЮморіна - 2002». А після повернення в 2005-му році в Україну Еміль Крупник живе в Києві. Працював в «Вечірньому Києві», «Фактах», журналі «ТОП-10», в даний час - співробітник МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель». У нашому Хеседі самобутній і багатогранний талант Еміля Крупника має своїх шанувальників.

    Ось і цього разу енергетично запальні мелодії єврейського шансону перемежовувалися з лірикою і «Циганочкою», а спогади про класичні композиції (безсмертну «Мурку», культову «Школу Соломона Пляра» у виконанні Семена Крупника, знаменитого одеського однофамільця барда) - з її сучасними трактуваннями , іноді дуже несподіваними.

    Про що тільки не співалося на концерті! Про київських пацанів, одеському валізці, чернівецьких танцях, ізраїльських цурес, про негоду і тягу до волі. Переклад біблійного псалма «Біля річок вавилонських» сусідував з бешкетним, майже дворовим, «Шіксотніком», гаряча хасидська пісня (до речі, проспівана українською мовою) - з морозною «Пурга». Гумор і ностальгія, сатира і лірика, «пам'ять і серце, тепло і любов» ...

    У концерті взяв участь музикант, співак і композитор Олександр Кот, чиє вміння талановито і професійно грати на різних музичних інструментах виявилося вельми доречним - як акомпанемент до деяких пісень звучав баян, друга гітара.

    Погодні умови не завадили нашим слухачам прийти на концерт, - зал клубу Хеседу був забитий, що називається, «під зав'язку». Публіка приймала виступ тепло і з ентузіазмом, градус прийому розжарювався від пісні до пісні. Концерт тривав дві години на одному диханні - глядачі не втомилися і в фіналі довго аплодували, не відпускаючи артистів ...

    Читай також

    Архів