«Безпомилкова ознака того, що щось не є мистецтвом або хтось не розуміє мистецтва, - це нудьга ... Мистецтво має бути засобом виховання, але мета його - задоволення», - мудро зауважив Бертольд Брехт. Але для того, щоб отримувати задоволення від мистецтва, потрібно, як і в будь-якій грі (а мистецтво і є не що інше як гра!) знати правила. З цими правилами, так само як і з предметами образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, вже майже рік активно знайомить своїх підопічних, співробітників і гостей МБФ «Єврейський Хесед« Бней Азріель » в рамках проекту «Єврейський Арт Хаб».
У стінах фонду регулярно проводяться виставки авторської ляльки, картин, інсталяцій та арт об'єктів. Справедливо сказати, що всі, хто має можливість відвідувати наші експозиції, завжди з великим натхненням і живим інтересом зустрічають нових для них авторів! Ось і цього разу, коли в стінах фонду розташувалася колективна виставка, присвячена єврейського свята Шавуот, ми були щасливі порадувати наших шанувальників прекрасного чудовими картинами, розкішними гобеленами і шедеврами майстрів авторської ляльки. Особливістю виставки стало і те, що в ній взяли участь як українські, так і ізраїльські автори. Під час численних екскурсій по виставці кожен з глядачів віддавав перевагу тому, що ближче його серцю. Хтось захоплювався гобеленами «Вільний скрипаль» і «Мудрець», створеними руками Аліни Сивокінь. Іншим же імпонували ляльки, які відтворюють живі образи літературних персонажів або людей: Тев'є Молочник (автор - Ярослава Рассаднікова), Дора Марківна (автор - Оксана Цюпа), будуарні ляльки «Рахіль» і «Рожевий Кролик» (автор - Олена Шкорупо).
А яке захоплення викликав Юхим Мойсейович, який сидить в кошику ширяючого під стелею повітряної кулі і вирішального складну і актуальну для багатьох завдання - «куди летіти?!» Автором лялькової композиції стала Олександра Марей, яка втілила ідею Альберта Фельдмана. Крім того, і «Портрет єврейського тата» пензля Альберта викликав відгук у глядачів. А, завдяки картинам «Яффа», «Старе місто» і «Квартал мистецтва в Єрусалимі» української художниці Наталії Лопухової і «Вулиця Рош-Піна», «Романтик Тель-Авіва» ізраїльської художниці Діни Розен долалися кордону часу і простору, адже очима авторів глядачі могли побувати в Ізраїлі. Однак і інші картини Діни, написані в стилі імпресіонізму ( «Сон для лялечки», «Гаван-Мехіко-Транзит», «Фемен»), а також абстрактна картина «Світло. Куратори часу »завдяки вібруючим мазкам і переливів фарб, викликали захват відвідувачів.
А «Букет» і авторське трактування відомого релігійного сюжету «Древо добра і зла» пензля Анаель, також ізраїльської художниці, передавали повноту життя, яскравість буття і бажання стати чистішим, добрішим і мудрішим, стати гідними можливості знову побачити Його сади ...
Цю високу ноту експозиції підтримували і картини київського художника Миколи Кушнірука - «синагога Бродського», «Галицька синагога», «синагога Розенберга на Подолі» і шалений за експресією сюжет «Все в руках Бога».
А кульмінаційним моментом виставки стала творча зустріч авторів з шанувальниками їх таланту, під час якої кожному з Майстрів були вручені номерні сертифікати учасника виставки і подаровані чудові музичні композиції у виконанні Михайла Стрижевського.
Виставка завершилася, але вже в цьому році творча співпраця буде продовжена в форматі майстер-класів та інших спільних проектів чудових авторів і підопічних київського Хеседу. Ми дякуємо всім учасникам виставки і бажаємо любові і миру, натхнення і вдячних шанувальників, нових творчих досягнень!