Тренінг для соціальних працівників у МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель»: вирішуємо складні ситуації

Не знаю, чи помічали ви, але часом, спілкуючись навіть з найближчими та дорогими людьми, складно зберігати спокій, врівноваженість та тактовність. Коли емоції беруть гору, а взаємне непорозуміння перетворюється на претензії, дуже складно розуміти, як поводитися, щоб не образити співрозмовника і зберегти стосунки.

А що ж говорити про ситуацію, коли необхідно надавати професійні послуги клієнтові, чиє здоров’я ослаблене тривалими хворобами і складними умовами життя, а настрій зіпсований самотністю і тугою? Звісно, це – тяжко. Безумовно, це – складна ситуація. Зрозуміло, що з неї є вихід і вона підлягає поступовому вирішенню! Головне – знати правильні механізми вирішення складних задач і способи виходу з будь-яких ситуацій.

Саме особливостям спілкування у складних ситуаціях і напрацюванню практичних навичок спілкування з клієнтами був присвячений психологічний тренінг, проведений спеціалістами Учбового центру МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель» для соціальних працівників.

Під час тренінгу спеціалісти Хеседу Наталя Тимошенко, Ірина Деменко та Ірина Костенко разом із соціальними працівниками розбирали на практиці різні складні ситуації, способи їх вирішення та, найголовніше, моделі поведінки, доречні і коректні у кожному конкретному випадку. Про це ми дізналися зі слів самих присутніх, до прикладу, Людмили Д.: «… я отримала відповіді на питання, що мене цікавили, дізналася, як себе зарекомендувати та, які якості у собі виховувати». А це ж так важливо, знати, що тобі є до кого звернутися, щоб отримати професійну підтримку і пораду.

Чергове заняття завершилося добрими словами і відгуками соціальних працівників, які відвідали зустрічі з психологами, а ми у МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель» у черговий раз переконалися, на скільки корисними і потрібними є регулярні заняття для співробітників Хеседу.

Читай також

Архів